تفكر سگ و گربه اي:
 
خدمات مشاوره و روانشناسي
ارائه مطالب مرتبط با روانشناسي و آنچه كه بتواند لحظاتي هرچند كوتاه موجبات دل آرامي را فراهم آورد.
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 0:37 ::  نويسنده : اصغري

طرز تفکر یک سگ: این آدما به من غذا میدن، نوازشم میکنن، دوسم دارن. پس حتما

اونا خدای من هستند

 

طرز تفکر یک گربه: این آدما به من غذا میدن، نوازشم میکنن، دوسم دارن. حتما من

خدای اونا هستم

 

 

 

 

 

 

اگر خوب به این جملات فکر کنید، انسان ها هم از همین نوع تفکرها برخوردار

هستند. عده ای خودشون رو به خاطر توجه و محبت دیگران مدیون تصور می کنند و عده

ای به خاطر همین موضوع دچار خود بزرگ  بینی های کاذب میشن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها